Reklamacja

Formularz reklamacji

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia

 

Sklepu o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia.

 

Klient ma prawo zażądania jednego z czterech działań :

    • * wymiany towaru na nowy, 
    • * naprawy towaru, 
    • * obniżenia ceny,
    • * odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna). 

 

Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sklep może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

    • * byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
    • * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego produktu na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

 

Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

 

Hurtownia TAKT - REKLAMACJA
ul. Ogródki 12
44-200 Rybnik

 

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji znajdujący się w linku powyżej.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl