NOWOŚCI
Rękawiczki BLACK VEIL BRIDES "BVB"
Rękawiczki BLACK VEIL BRIDES "BVB"
74,99 zł
szt.
Rękawiczki DARKTHRONE "Logo"
Rękawiczki DARKTHRONE "Logo"
74,99 zł
szt.
Ekran na kurtkę MAYHEM "Deathcrush"
Ekran na kurtkę MAYHEM "Deathcrush"
37,99 zł
szt.
Kufel SLAYER "Eagle"
Kufel SLAYER "Eagle"
249,99 zł 199,99 zł
szt.
Kufel MOTORHEAD "Warpig"
Kufel MOTORHEAD "Warpig"
249,99 zł 199,99 zł
szt.
Kufel IRON MAIDEN "Eddie"
Kufel IRON MAIDEN "Eddie"
249,99 zł 199,99 zł
szt.
Koszulka TAKT "Joker"
Koszulka TAKT "Joker"
29,99 zł
Koszulka ALCHEMY "Mjolnir" imp.
Koszulka ALCHEMY "Mjolnir" imp.
69,99 zł
Kubek Alchemy BLACK COFFEE rose gold
Kubek Alchemy BLACK COFFEE rose gold
54,99 zł
szt.
Wisiorek Alchemy WITCH HEART
Wisiorek Alchemy WITCH HEART
99,99 zł
szt.
Naszyjnik Alchemy SOPHIA SERPENT
Naszyjnik Alchemy SOPHIA SERPENT
54,99 zł
szt.
Wisiorek Alchemy EYE OF PROVIDENCE
Wisiorek Alchemy EYE OF PROVIDENCE
94,99 zł
szt.
Reklamacja

Formularz reklamacji

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia

 

Sklepu o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia.

 

Klient ma prawo zażądania jednego z czterech działań :

    • * wymiany towaru na nowy, 
    • * naprawy towaru, 
    • * obniżenia ceny,
    • * odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna). 

 

Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sklep może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

    • * byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
    • * w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego produktu na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

 

Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

 

Hurtownia TAKT - REKLAMACJA
ul. Ogródki 12
44-200 Rybnik

 

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji znajdujący się w linku powyżej.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl