Nasze propozycje
Plecak KOSTKA olivka/zielona
Plecak KOSTKA olivka/zielona

119,99 zł

szt.
Kurtka RAMONESKA męska czarna
Kurtka RAMONESKA męska czarna

649,99 zł

Glany 10 STEEL UK black
Glany 10 STEEL UK black

299,99 zł

Cena regularna: 459,99 zł

Najniższa cena: 249,99 zł
Czapka PILOTKA skóra
Czapka PILOTKA skóra

119,99 zł

Promocje
Bluza kangurek IRON MAIDEN "The Number Of The Beast"
Bluza kangurek IRON MAIDEN "The Number Of The Beast"

159,99 zł

Cena regularna: 199,99 zł

Najniższa cena: 199,99 zł
Koszulka PINK FLOYD "Animals Album" imp.
Koszulka PINK FLOYD "Animals Album" imp.

79,99 zł

Cena regularna: 109,99 zł

Najniższa cena: 109,99 zł
Pas skórzany UNIWERSALNY do wymiennych klamer
Pas skórzany UNIWERSALNY do wymiennych klamer

49,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 54,99 zł
Płyta CD SLAYER "Christ Illusion" - 2006'
Płyta CD SLAYER "Christ Illusion" - 2006'

44,99 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 39,99 zł
szt.
Reklamacja

Formularz reklamacji


W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 1 roku od jej wykrycia.

Klient ma prawo zażądania jednego z czterech działań :

    • wymiany towaru na nowy, 
    • naprawy towaru, 
    • obniżenia ceny,
    • odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna).

Jeśli Klient żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sklep może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

    • byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru
    • w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego produktu na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.

 

Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:

Hurtownia TAKT - REKLAMACJA
ul. Ogródki 12
44-200 Rybnik

Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacji znajdujący się w linku powyżej.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

UWAGA
Wysyłane w ramach reklamacji BUTY należy koniecznie dokładnie WYMYĆ (łącznie z podeszwą) !!!
W przeciwnym wypadku buty zostaną odesłane bez rozpatrzenia reklamacji !

 

Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Waluty
Realizacja: Trust Marketing Tworzenie Sklepów Internetowych
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl